1. Returnari
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris vanzatorului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Pentru a returna un produs va rugam sa completati acest formular de retur cu datele complete.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. Din motive de igiena nu se accepta pentru returnare produsele purtate sau care prezinta modificari fizice, ambalaje deteriorate etc. Coletele trimise cu ramburs si coletele pentru care contravaloarea transportului nu a fost achitata vor fi refuzate fara notificare in prealabil.
Costul returului este de 15 lei și se va scădea din suma aferenta returului. Serviciu schimb produs (exchange): 20 lei.
Comenzile plasate pe persoana juridica nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile.
Clientul este obligat sa returneze produsele care fac obiectul plangerii. In cazul in care acestea au fost deja platite, in cel mai scurt timp i se va returna suma aferenta.
2. Rambursarea Banilor
Pentru rambursarea banilor trebuie sa ne comunici contul bancar prin formularul de retur ( si anume: contul IBAN, de 24 de caractere, alaturi de titularul cardului si anume: persoana care a comandat produsul/ele) si noi iti vom transfera suma in lei.
Returnarea banilor se face exlusiv prin transfer bancar.
Rambursarea sumelor pentru produsele retur, indiferent de motivul returului, se face in contul bancar al titularului comenzii, conform informatiilor trimise de catre Client. In acest sens, Clientul va comunica prin intermediul formularului de retur contul IBAN, banca si numele complet al titularului de cont, in vederea efectuarii transferului. Comerciantul nu se face raspunzator de transmiterea eronata sau incompleta a datelor pentru efectuarea platii produselor returnate.
Inapoierea banilor se va face , conform OUG 34/2014, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificarii de retragere, dar se poate amana rambursarea pana cand se primeste coletul, sau pana cand clientul trimite o confirmare ca a expediat coletul, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.
3. Produsele primite defecte:
In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a Evostyle.ro in termen de max. 48 de ore de la receptionarea coletului printr-un e-mail ( [email protected] ) in care sa fie atasata fotografia defectului. Produsul va fi trimis in termen de 15 zile de noi catre dumneavoastra din momentul primirii notificarii. In eventualitatea in care acelasi tip de produs nu exista pe stoc, clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau poate alege un alt produs la un pret similar sau unu cu o valoare mai mare, urmand sa plateasca diferenta.
Dimensiunile produselor pot sa difere cu -+ 1-5 cm. Reclamatiile pe aceasta tema vor fi considerate nule.
Nuanta, tonul si intensitatea culorii pot sa difere in functie de setarile ecranului dvs. Reclamatiile tip „Produsele nu sunt ca in poza” vor fi considerate nule.
4. Conditii generale de returnare
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca Evostyle.ro nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
Societatea noastra isi rezerva dreptul de a putea refuza primirea produselor in cazul in care acestea au fost returnate intr-o stare care nu mai permite revanzarea lor (ex: deteriorate, purtate, rupte, cu obiecte lipsa -inclusiv elementele de impachetare, etc.)
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate.
In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.
Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la firma de curierat in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Costul transportului produselor in cazul returului de la Evostyle.ro catre client si de la client catre Evostyle.ro revine in sarcina clientului.